Somebody to love

Igår var Emma och jag hos Christoffer och åkte skoter. Det var första gången för i år, och det var jättekuligt. Nu vill jag åka skoter dygnet runt, haha inte rikigt men nästaaaaaaaaan
Sedan kom far min och hämtade Emma och mig, vi lämnade av Emma och åkte hem och åt. Sen fastnade jag framför tv:en hela kvällen.
   Jag har deessutom suttit och sett på film nästan hela dagen idag ;o hoho, men det kan ju vara skönt att inte göra något speciellt ibland också.
   Dom visade Armageddon på tv1000 förut. gud, jag trodde jag skulle grina sönder .. BUHUHUUUU den är ju så sorglig.

Jag och Isabelle har planerar att träna imorgon, det känns skönt efter helgen och allt onyttigt! Det blir nog spinning också ska jag nog gymma en stund med Isabelle då.
OH YEAH





Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0