When you have no light to guide you..

..and no one to walk beside you, I WILL COME TO YOU.

 Jag skulle vilja att någon come to me now. Jag känner mig deppig och.. deppig.. och näe, jag känner mig bara deppig. Det känns som om jag lever ett sådant meningslöst liv. Jag försöker göra allt för alla, men det räcker liksom aldrig till.  
 Jag önskar att jag kunde lära mig att säga nej någon gång, jag önskar att du fortfarande fanns in mitt liv, jag önskar att jag inte hade gjort vissa saker som jag ångar så otroligt mycket, jag önskar jag kunde prata med någon om allt som gör att jag känner mig så här.
 Jag vill förändra mig, göra saker som jag känner är rätt. För jag orkar inte fortsätta som jag gör nu.  ÅHHHHh



JAG ÄLSKAR ER<3


Kommentarer
Postat av: Emmäh

mig kan du prata med:(

2010-01-10 @ 13:23:31
Postat av: isabellenording

finns alltid för dig gumman!<3

Vill också gära en förändring med mig själv och mitt liv, we can do it together :)

2010-01-11 @ 17:18:57
URL: http://iisabellen.blogg.se/
Postat av: i.

Ja och som du redan vet efter en promenad i vinterkylan, kan du alltid prata med mig också!<3

2010-01-11 @ 20:11:28
URL: http://iisabellepersson.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0