Fotboll

Jag åkte och spelade fotboll, med bland annat Linda Sjödin, en stund. Det var kul att träffa henne, och umgås lite med henne. Det känns som om det var en evighet sedan! Jag fattar inte varför jag går med på att spela? Jag kommer dit. Blir sur för att det går dåligt. Då går det ännnu sämre. Och sen gör jag samma sak dagen efter. Jag borde ju snart inse att jag helt enkelt inte ska åka dit? JAJA..

Nu har jag knäppt kort på mina nya linnen som mamma hade köpt till mig idag. Dom var lite för långa, men jag kan ju alltid använda dom som klänningar eller något (y)

HAHA
, nu ska jag se "extrema samlare". HAHAH, dom får typ ångest av att slänga saker, så dom bara samlar på sig mer och mer och får knappt själv plats i husen. HAHAH


Det vita linnet. Jag fick även ett svart! TACK MAMMA

Kommentarer
Postat av: Linda

Det var S-J-U-K-T roligt att få träffa dig en stund, och nu hoppas jag vi träffs mer i sommar.



Dessutom tycker jag du var ganska söt när du blev sur, OCH drog på världens vurpa! :D

2010-07-26 @ 20:39:58
URL: http://nummernitton.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0