Göteborg

Om 23minuter kommer pappa och Linda och hämtar mig och Sebastian, och sedan åker vi mot Örebro där vi stannaer en stund, för att sedan fortsätta mot Göteborg! Just nu känner jag bara för att dra täcket över huvudet och ligga här i några dygn, menmen. Nu blir det så här istället. Jag tar med mig datorn, så jag ska nog kunna blogga och lägga ut lite bilder då och då.'

torsdag tar vi vägen hem genom stockholm ockå stannar jag där med flickorna, så tyvärr får jag inte åka tåg ner med er tjejoooor..

Jaja, nu sk jag äta frulole och packa ner det sista, som datorn, lillkameran, och lite annat.

Vi  hörs


Jag vet att ni kommer sakna mig!!

Kommentarer
Postat av: i.

Hurru, du vet att du inte får pengarna tillbaka för tågbiljetten va?:D

2010-07-24 @ 12:25:24
URL: http://iisabellepersson.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0