Grease

Jag, Ellinor och millan åkte till Långskog och sov där inatt! Det blev lite sol och bad och en massa ätande. Jag kom nästan nyss hem därifrån  och nu sitter jag och kollar på Grease.

Imorgon
hoppas jag på bra väder så att jag kan ligga och steka en stund på dagen. Sen åker jag nog och sover hos AmandaQ. Jag hoppas vi kan hitta på något mycket kuligt. För jag är så sjukt rastlös och vill ut på äventyr. Jag har gjort absolut ingenting för länge nu. Jag måste ta vara på lovet. ÅH


Dessutom vill jag att dessa flickor ska komma hem. NU

Kommentarer
Postat av: Elin

Vi kommer hem snart och da ska vi ta vara pa all tid vi har forlorat nar vi var borta! :D

Miss uu!(K)(K)(K)KK))K PUSSPUSS

2010-07-16 @ 18:44:02
URL: http://eelinfalk.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0