Liseberg?

Jag sov inte många timmar inatt på grund av hosta och ont i öronen, så medans resten gick till något ställe imorse stannde jag hemma och vilade mig inför kvällen. För då ska vi kanske på Liseberg! Men nu vet jag inte hur det blir. För jag känner mig inte bättre, MEN man kan ju inte missa Liseberg så jag kanske följer med ändå! Fast jag vill ju inte bli mer sjuk inför stockholm och Grönan heller. Haha, ja.. Jag får se hur jag gör!

PS. Elin sa att hon skulle komma och hämta mig igår, springade med mig på ryggen precis som Edward och Bella. Jag fick en fin bild i huvudet, och eftersom jag inet har haft så mycket för mig så blev det så här (y) HAHA..




Kommentarer
Postat av: elinpelin

Alltså du fick till det jävligt bra måste jag säga!

2010-07-27 @ 17:30:51
URL: http://eelinfalk.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0