Piece of cake

Idag gick vi allihop ner till någon slags vårdcentral. Vi fick sitta där jättelänge och vänta på att bara få boka en tid. Less jag blev då. Iallafall fiick jag en tid vid femtiden så vi bestämde oss för att åka båt medans vi väntade. Efter båtturen gick vi och fikade på något mysigt café, riktigt trevligt.

Sedan blev klockan fem och jag och pappa gick tillbaka till det där vårdcentral-stället. Jag skojar inte om jag säger att själva läkarbesöket tog en minut. Läkaren kom in i rummet, sa hej, kollade i det en örat och sa: öroninflamation, kollade i det androch sa: öroninflamation, kollade halsen, sa att han skulle skriva ut ett recept och gick sedan ut. Det snabbaste läkarbesöket jag har varit med om iallafall. Så jag och pappa gick och hämtade ut penicillin och köpte nässpray, och gick sedan hem hit igen.

Nu ligger jag här och hostar, lägger över bilder från kameran och skriveeer.


Vårdcentral-stället:



Båtresa:



Fika:




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0