Tjenare kungen

Idag blev det både Ullared och Liseberg! Och jag kan ju säga att Ullared var mycket bättre än vad jag hade förväntat mig. Det blev an massa grejor, för braaaa priser (y)

Sedan kom vi hem från en lång dag av shopping, då släppte pappa och Linda av Sebastian och mig på Liseberg. Vi gick runt nån timme och köpte en massa gott att äta, sen när pappa och Linda kom åkte vi en varsin karusell eller vad man ska kalla det. Jag och pappa åkte balder. Jag hade bestämt mig för att inte skrika. Så blev det inte. Jag skrek tills jag inte fick ut ett ljud till. Nu har jag ont i halsen. Och hostan är tillbaks, så här lagomt tills man ska föröka sova.. JAja, lite kul var det jU!

Här kommer bilder på de flesta av mina inköp, och några få bilder från Liseberg.











Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0