Waitin' on a sunny day

Igårkväll var jag som sagt med Isabelle och Emil! Det var riktigt trevligt tycker jag. Först åkte vi och badade på marmen, efter det åkte vi hem till Emil och såg på New Moon. När den var slut bestämde vi oss för att at en biltur, tillslut hamnade vi i stan. Först for vi upp en stund på norra berget, och efter det åkte vi och köpte MAAAAT på DONKEEEN. Det var sjuuukt gott! Vi satt i hamnen och åt den sjukt goda donken maten. När vi höll på att somna runt 2- tiden åkte vi hem. De var så snäll och skjutsade hem mig också!

Nu ska jag in till stan och vara med Världens bästa Frida! Vi går nog på bio ikväll också. HEJDÅ!


Emil och Isabelle!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0