bajsväder

Jag vet att jag är mogen.

Igår tältade vi uppe i Rännö med klassen. Jag hade med mig mitt tremanna tält som jag Isabelle och Emma skulle sova i MEN jag lyckades ju ta med mig fel tältpinnar så det gick inte att få upp. Istället sov vi i stugan som också fanns där, även fast den var jätteläskig och att det fanns en massa spöken där. Bra gjort.

Det blev inte så mycket sömn i natt, på grund av att vissa personer inte är helt frisk i huvudet och kom och väckte oss hela tiden med sin högtalare där dom spelade samma musik hela kvällen, så nu har jag fått två låtar på hjärnan. Dessutom blev det litelite trångt, men vi hade det nog både skönare och torrare än dom som låg ute i tälten, så jag klagar inte!

Juste, jag måste skriva att jag åt kött för första gången på 2 år igår! Grillad korv och bacon, GUD VAD GOTT DET VAR!





Vid 8-tiden kom morfar och hämtade mig, sedan sov jag fram till klockan 6 ungefär. Nu ska jag äta middag.. eller frukost eller vad det blir?





Kommentarer
Postat av: Angelica

Mmm. Sean Banan är årets sommarplåga! :)

2010-06-09 @ 21:05:20
URL: http://angelican.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0