hungry heart

Imorse hade jag och Emma och jag (och resten av klassen) en lång skön sovmorgon. Vi började inte förän vid kvart i tio. Allt kändes bra tills jag fick reda på att vi fick hål på näst sista lektionen, men att jag var tvungen att gå på sista bildlektionen. Kul. Men som tur var så skulle axel också stanna kvar, så jag var ju iallafall inte helt själv. Så då gick det ju faktiskt ganska bra, och efter den lektionen var han snäll  och skjutsade mig till Emma på hans cooola cykel!

När jag kom till Emma hann jag bara hjälpa henne lite med maten innan mor min kom och hämtade mig. Och nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar. Efter maten skjutsar mamma mig till Sörfors så jag kan hämta moppen som har varit borta så LÄNGE. OCH efter det går jag nog ut och springer. Kanske. Vi får se.

Jag glömde skriva att jag förgade håret igår, för att jag faktiskt inte ville vara gråhårig. Men istället blev det nästan grönt i topparna så mamma var tvungen att klippa bort jättemycket.. Och dessutom tunna ut det, så nu har jag tunnare hår än jag någonsin haft i hela mitt liv. INTE SÅ KUL, men jaja det blir ju så när man ska hålla på och färga håret hela tiden.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0