Klassens dag

Idag råkade jag försova mig igen.. Men Frida ringde och väckte mig och jag skyndade mig till Nina där några från klassen var och filmade till vår sjukt braiga film. Vi lyckades dessutom jättebra med spyscenen, där vi gjorde en blandning av apelsinjuice, mjöl och vindruvor, sedan släppte vi ut "spyan" alldeles bredvid kameran samtidigt som Frida gjorde kräksljud som mer lät som en döende giraff. HAHA.

Efter skolan följde jag med Frida hem, vi solade en sväng och sedan for jag hem hit för att packa. Vi ska ju nämligen tälta uppi i Rännö med klassen inatt, för att det är klassens dag imorgon. Det kommer bli kallt coh blött och jobbigt! Men som tur är går jag ju i en superduperbra klass, så det kanske väger upp.

Bilder från idag:


Hos Carro när vi splade in en del av filmen.


Isabelle peppar inför fika hos Carro.


Frida, IsabelleN, IsabelleP, Nina och Carro hos Carro.


Nej, nu ska jag äta, packa och göra mig iordning inför kvällen.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Säg till när den är klar! Vill ha en kopia :D

2010-06-08 @ 22:56:00
URL: http://angelican.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0