Scrubs

Ny design, WHIIHOOO

Jag missade bussen förut när jag skulle till Isabelle och Frida och planera.. ovanligt. När jag skulle ringa till pappa, svarde han inte så jag vågade inte åka till stan ifall pappa inte skulle kunna hämta mig så jag blev kvar här hos mor min.
Jag har haft en riktig sommarlovsdag. Sovit länge och gjort absolut ingenting. Det är det här jag har längtat efter hela den här sista terminen, men nu när jag väl får ta det lungt i en hel dag om jag vill så känner jag mig bara rastlös och vet inte vad jag ska ta mig till för att jag känner mig så uttråkad.

Just nu sitter jag i sängen med datorn i knät, Scrubs går på tven, Nystädat rum, ett JÄTTEGOTT grönt äpple och min sköna pyamas! Så lite bra har jag ju det, förutom att jag mycket heller skulle.. inte sitta stilla.


The dramatic ANGELICA


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0