She's got to love nobody

var denna midsommar över. Det var riktigt trevligt till största del av kvällen, och jag hoppas att alla som var här också hade lika trevligt. Vi satt på altanen, umgicks, sjöng och spelade kubb när det inte regnade! (y)

Vid tre gick jag, Elin och Isabelle och la oss på rummet, men det var så mycket springade utanför rummet så jag somnade inte förän fem. Vi klev upp vid tio och nu sitter vi som är kvar och äter lite frukost.

Sen funderar jag på att åka till mina släktingar i långskog, och vara där till jag ska till far min. Vi får se hur det blir, för jag skulle gärna vilja prata med min kära vän Elin också.


Elin fixar med musiken i bakom grillen!


Isabelle och Elin


Elin och Anton

Ja, det var ungefär dom bilderna jag hade på min kamera, men jaja. Det är säkert fler som har knäppt.




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0