Sommarlov

Nu har vi äntligen fått sommarlov och gått ur nian. Även fast det inte känns som det. Det kändes inte som om vi i klassen splittrades, utan mer som om alla tänkte att vi ses snart. Och i och för sig, vi kommer säkert att träffa många av klassen under sommaren, men kanske inte alla. Och då känns det tråkigt att inte ha sagt hej då på riktigt till alla.

På kvällen grillade vi hos Emma, sedan for vi in till stan för att titta på uppträdandena på torget. Men dom tog slut ungefär en timme efter att vi kom. Jag träffade Ellinor, och det slutade med att jag åkte hem till henne för att alla andra också fick skjuts hem. Då ville inte jag stanna kvar i stan och vänta tusen timmar på nästa buss.
Igår blev jag kvar hos Ellinor också. Vi såg på Sagan om ringen, och en MASSA extramaterial. Jag tror vi började se filmen vid två på dagen och slutade vid två på natten, 12 timmar alltså!
Nu sitter jag hos farmor och farfar och väntar på att dom ska komma hem, eller att Ellinor som bor på andra sidan av huset ska vakna. Sedan åker jag till Smedjan och äter med familjen och mormor och morfar!
HEjdå
Bilderna lånade jag av Isabelle Persson!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0