Stockholm

Elin har nu åkt till sina släktingar och jag sitter här och lyssnar på musik. Klockan 5 ska jag till Isabelle och Frida och planera inför vår resa till Stockholm. Vi åker nog den 28har jag för mig till den 1augusti. Det blir nog kul det, med shopping, Gröna Lund och myspys med girlsen. Men eftersom jag inte har något sommarjobb, och eftersom jag är 16 och inte får något barnbidrag längre så gör jag allt för att tjäna pengar nu! Så nu ska jag gå och städa, dammsuga och dammtorka mitt rum och få en liten slant för det.

Efter att vi har planerat åker jag till pappa och sover där inatt.



Kommentarer
Postat av: frida

Nää alltså jag fattar inte heller vi är så otroligt fotogeniska så det är inte sant :P

kramkramkramkramkram

2010-06-14 @ 22:08:16
URL: http://fridala.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0