Studsmattan

Som jag skrev i går kväll, sov Elin och jag på studsmattan i går. Det var faktiskt riktigt mysigt med alla täcken, filtar och kuddar. Det enda som inte var så mysigt, var att det flög en FLADDERMUS över studmattan i över en timme, den kom närmare och närmare varje gång den kom, och ibland såg den ut som om den skulle attackera oss! Eller bajsa på oss.

Vi överlevde iallafall natten, och kl. 05.30 (!) kom Marcus och väckte oss för att han skulle till jobbet och Alva låg själv inne, då hade vi sovit i 3 timmar.. Men det konstiga var att jag var jättepigg, så vi började se på JUNO. När jag väl började bli trött kom Alva skrikande upp för trappen, och bablade om alla mardrömmar hon hade drömt. Såklart skulle ju hon inte sova, så det blev inte så mycket mer sömn för mig heller.

Nu har elin åkt hem, och jag ska gå ut och sola.

Hej så länge!


ÅH. Jag börjar få bildbrist. Dåligt.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0