Svar

Nu tänkte jag svara på kommentaren från förra inlägget. Du som skrev det ville antagligen vara anonym, men då kanske du borde ha tänkt på att IP-nummren sparas :)

Jag visste inte att det bara var människor som tyckte att de var smal som fick lägga ut bilder på sin mage? Om det nu finns en regel om detta, som inte jag har hört om, så tänker jag i alla fall strunta i det. Och det tycker jag att DU också ska göra. Om inte, så lägger jag ut lite fler bilder här nedanför som du kan få kommentera om du vill:)
SÅ, nu var det sagt.


Som jag skrev i morse, hjälpte vi Amandas farfar att plocka ihop hagen. Efter det åkte vi till henne, åt lite och gick ut och knäppte en massa bilder med hennes nya Systemkamera. Bland annat knäppte Amanda dessa bilder. det började med att jag skulle doppa fötterna och slutade med att jag doppade hela kroppen. Skönt vra det iallafall, även om solen inte var framme.
Jag ska lägga ut fler någondag, men det här var de enda Amanda hann skicka. Nu ska jag hoppa in i duschen. Vi hörs senare.









Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0