Twilight movie night

Jag glömde ju att skriva att jag Frida och Amanda var på Twilight movie night igår. Det började klockan 18.00. Då visade de första filmen, dessutom fick man en popcorn och någon slags dricka innan. I pausen fick men en till dricka och en bagette, innan de startade den andra filmen. 23.45 började Eclipse! Den var JÄTTEBRA, och jag tror att jag tycker att det var den bästa av de tre filmerna. Nu vill jag bara se den igen och igen och igen!

Det enda negativa var att vi hamnada bredvid samma tjej som vi gjorde förra gången vi var på twilihgt och new moon. Hon kommer själv och har med sig böckerna och allting, sen sitter hon och skrattar tusen gånger högre än alla andra. Ibland pratade hon för sig själv, som tex. när Jacob förvandlades till en varg sa hon "stor vovve, STOOR VOVVE". HAHA. Det var ju lite kul att jag och Frida irriterade oss på henne redan förra gånge, också hamnar vi bredvid henne IGEN. Åh, kul.


Kommentarer
Postat av: Amanda.N

hahahaa asssssbraa film!!!! :) tack för kvällen ;)

2010-06-30 @ 15:47:41
Postat av: kusinvitamin

HAHA, vad är oddsen egentligen? :D

2010-06-30 @ 23:50:02
URL: http://illdropaline.blogspot.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0