All you have to do is never ever let it go

Jag och Alva blev inte helt själva ikväll ändå. Amanda Qvarfort kom hit och såg på Mamma Mia med oss! Snäll som hon är, köpte hon med sig godis innan hon kom. Både innan filmen och Amanda kom, gick Alva runt och knäppte kort med min kamera.. Vad tror ni? Är hon en framtida fotograf kanske?

Alva somnade nångång under filmen. Jag och Amanda såg klart den, sedan har vi bara suttit och kolla på bloggar och olika youtube-klipp. Haha, det var ju iallafall riktigt trevligt att få lite sällskap, så kul att du kom, hoppas du inte hade allt för tråkigt? :)

Fotograf: Alva Nylander

Efter att Alva knäppt denna bild, kom hon till mig och sa "du måste städa, storasyster"...


Jag förstår inte hur hon fick till denna bild? Hon kan ju inte ha satt på självutlösaren själv? Jag vet inte ens om jag har självutlösare på min kamera..?


Jag vet inte riktigt vad hon skulle knäppa på här?


Hon gillar min bakgrundsbild! Det gör jag också.


Sedan lyckades hon knäppa den finaste bilden någon NÅGONSIN har knäppt på sig själv!


Sedan kom Amanda, och då var hon ju tvungen att fota då också. Haha

Nej, nu ska jag lägga mig i sängen med Alva sätta på ett avsnitt av Gilmore girls. GODNATT♥


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0