Birsta

Idag åkte jag på Birsta med Elin och hennes pappa. Vi började med att åka och äta på något kines-ställe. Supergott var det! Sedan åkte vi till Birsta City. Jag köpte inte så mycket, bara två bandeauisar(y) men jag måste spara på pengarna nu, om jag ska ha råd att göra något i sommar.

Skönt att det har varit soligt nu på eftermiddagen också, jag trodde det skulle blir sämre nu mot kvällen. Men jag har legat och solat i nån timme när jag kom hem från Birsta. Hoppas att det håller i sig tills imorgon bara. men det lär det ju inte göra, bara för att jag har sån tur hela tiden.

Nu ska jag nog börja städa mitt rum om jag ska hinna göra det ikväll, och om gästerna imorgon inte ska få en chock av mitt EXTREMT stökiga rum.


Jag skulle ta en seriös outfitbild.. MEN så blev det inte.


Elin på kinesmatstället!


Bandeauisarnaaa


Kommentarer
Postat av: elinpelin duveeet

wikken snigg häddär! :D

2010-06-24 @ 19:43:45
URL: http://eelinfalk.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0