You can stand under my umbrella

Det blev inte en hemmakväll med en massa filmtittande. Först åkte jag till IP och spelade brännboll med klassen och 9A. Det var kul, men jag är så sjukt dålig på att kasta så jag bidrog inte med så mycket till laget.. men jaja, jag försökte iallafall.
Sedan kom det några killar från någon ställe jag int eminns, och en utav dom skulle slåss. HAHHA, det var en riktigt kul kille det. Efter det var de flesta trött på att spela och drog sig hemåt så jag åkte till Amanda och hennes vänner och umgicks med dom en stund, även några från klassen var där så vi satt vid elden och bara pratade, och vid halv 2 tiden skjutsade jag hem Amanda och for sedan själv hem. Nu sitter jag här. Och nu ska jag gå och lägga mig. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha. Finns byaslagsmål fortfarande alltså? Hohohoh!

2010-06-05 @ 15:06:13
URL: http://angelican.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0