200 points for angelica

Nu har vi kommit hem från bowlingen och ätandet. Jag åt världens godaste pasta, och jag trodde helt seriöst att magsäcken skulle spricka för att jag åt så mycket. Sedan tog vi oss med värkande magar till bowlingbanan. Det gick väl inte sådär jätte bra. Förutom att jag nog aldrig har gjort så många strikear i hela mitt liv på en gång! Jag tror jag gjorde 6stycken. COOLT Menjaja, det blev ändå bara 200 poäng till mig på nästan två hela omgångar. OCh såklart glömde jag kameran hemma, bara för att jag skulle vara en duktig bloggare och knäppa en massa bilder och lägga ut.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske spela harpan och vänta på att sebastian ska duscha klart så att jag kan gå och duscha. Och ja, jag förstår att ni blir avundsjuk på mig för att jag har så mycket roligt på en lördagkväll som denna. Förlåt

JAg kom på att jag träffade ju Elin på bowlingen också, hon ska alltid härma mig vettu... Ingen egen vilja. :@


PUSS PÅ DIG

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0