500miles

Hej allisammanS!

Som jag skrev förut, så har det hänt något med moppen så jag fick ta en senare buss till skolan. Jag kom nästan en time för sent. Detärjuinetsåbra. Idag började vi i klassen film vår deckare, där jag skulle spela huvudrollen. Men när vi läste vilka scener "Marina" skulle vara med i, i princip alla, så bestämde vi oss för attfilma så att vem som helst kan vara Marina. (y)

Efter skolan var jag på skolavslutnings träning. Det var den första jag var på, så det känns liksom som att jag bara hoppar in i deras "grej" och är i vägen. HAha, men jag ska iallafall vara med och sjunga på "500miles" och lite i någob annan låt också.
Dessutom vill några människor att jag ska spela River flows in you. Men jag vill att Elin ska sjunga I will come to you med mig. Så vi får väl se hur det blir.

Nu ska Elin och jag till Skvadern, jag vet inet riktigt vad vi ska göra men det blir nog bra det!




Kommentarer
Postat av: marika

Jag tycker absolut att du ska spela river flows in you. Men du och elin kan väll sjunga också:)

2010-05-27 @ 19:32:48
URL: http://www.marikajonsson94.bloggplatsen.se
Postat av: isabelle nording

Angelica, du ska verkligen spela den där låten på avslutningen. Jag tycker verkligen att du ska göra det! (:

2010-05-27 @ 20:11:54
URL: http://isabellenording.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0