Bilder

Nu har jag kommit hem från skolan och ska för ANDRA gången börja skriva hälsoarbetet. Jaja. Det känns ju iallafall lite bättre att sitta inne och skriva idag på grund av det dåliga vädret..
Ikväll ska nog Elin och jag ut och springa, och får jag inte emd mig henne så får jag väl springa runt kyrkan själv. Men det känns bättre att springa med någon. Man blir liksom pushad att orka springa längre om man har sällskap. Ellerjaa, det tycker iallafall jag



Förlåt för att jag snor alla dina bilder Isabelle, men jag vill ju ha något att visa på min blogg jag också! Men snart kanske jag har en egen kamera att knäppa en massa bilder med (y) 

Det här är bilder från i måndags när jag och Isabelle gick med Milda till Norra berget.


Jag och Isabelle uppe i tornet på Norra berget. :)

 
Isabelle och Milda!


JAAAAAAaag


Isabelle och jag ♥


På muren på Norra beerget


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0