bowling

Nu har vi gjort det vi skulle göra i Njurunda, vi var även på frasses i Bergsåker och åt glass. Jag tog en våffla med en kula blåbärsglass och på det, mjukglass och vitchoklad-dopping! Jag tror det är enda stället jag har ätit glass på där man kan blanda kulglass och mjukglass. MMMM gott var det iallafall. Och nyttigt.

Ikväll ska jag pappa, Linda,  och Sebastian åka och bowla och äta på Olearys. Jag tar med mig kameran så att jag kan lägga in lite bilder ikväll. Det.Blir.Bra.Det!

Just nu sitter jag uppe på mitt rum och funderar va jag ska göra, precis just nu liksom.

NU fick jag ett jobb av pappa, jag ska måla lister som ska sitta uppe på mitt rum, så jag får väl ta och göra det.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0