cheesedodles

Godmorgon!

Igår var jag och familjen och åt hos Marie, Linus och Felicia. Det var riktigt gott, sedan tog jag och Emma bussen till Isabelle vid 8-tiden. Frida var redan där, vi satt oss och såg på Hipphipp hora och åt en MASSA gotta.. Vi skulle även se Avatar men alla somnade framför Tven så vi gick och la oss när Frida och Emma skulle hem ungefär.
   Jag och Isabelle klev inte upp förrän halv 12´och åt en STOR frukost ooch nu sitter vi och käkar en massa ostkrokar och annat onyttigt.. INet bra. Mycket gott.
Snart kanske jag ska följa med Elin till Birsta, eller så pker jag hem med Isabelle när hon ska på middag i Matfors. Vi får väl se hur det blir.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0