GRATTIS

Det känns som om jag har mycket att skriva om idag, och en massa bilder att lägga ut. Men jag måste börja med att skriva GRATTIS ANNA OLOFSSON PÅ 16ÅRS-DAGEN♥

Jag stannade kvar hos Elin igårkväll, vi var på fnisshumör... eller ja, JAG var det så det var väldigt svårt att somna. Och ännu svårare att kliva upp i morse.. JAja, Jag och Frida sydde på våran otroligt snygga utstyrsel, på slöjden med fina Emma som modell. Jag och Frida ska bli designers.. efter att jag har blivit fotograf, regisör, inredare, arkitekt, kompositör, konstnär.. OCH SÅ VIDARE.


16åringen


Fridas händer, och Emma som modell (och ja, knapparna ska vara olika)


Angelica, Emma och Frida

Nej, det kanske inet var så mycket ändå. Nu ska jag äta mat. Hej så länge!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0