Hälsoarbete

Nu är jag äntligen klar med Hälsouppgiften, jag skickade den precis till Lotta. det känns jätteskönt, för nu ligger jag inte efter med något skolarbete. WHOHO

Jag kom precis hem från TRIM. JAg och Elin körde dubbelpass och tränade smmanlagt två timmar. Bra gjort av oss. Sedan när jag skulle kicka igång min äckelmoppe som inte ens går att starta med elstarten, så hängde kicken upp sig eller någonting, för den gick inte att röra ur fläcken! Då fick jag ringa Marcus, och snäll som han är så kom han och fixade det där genom att starta den med startkablar, snällt av honom tycker jag. 

Nej, nu måste jag gå och duscha om jag ska hinna träna till kemiläxan imorgon..


GODNATT PÅ ER ALLA

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0