Karl Marcus Nylander

TJENARE!

Just nu sitter jag och Emma här i mitt kök och äter en massa onyttigt och luktar satan. Vi har nämligen varit och solat på tallskogen. Efter solningen tog vi cykeln och cyklade HELA vägen till mig. Det var bra gjort av oss, även fast det kanske bli plus minus noll nu när vi äter massor med kakor.
Marcus fyller ju 35 år idag, (GRATTIS TILL DIG OM DU LÄSER DET HÄR!) så vi har haft gäster nu ikväll, fast nu har dom åkt.

Imorgon är Emma och jag med Alvapalva en stund på morgonen innan Emma åker och klipper isg vid 11-tiden, sedan kommer IsabelleN. hit och leker lite modell. Efter det åker jag och Alva till stan och köper en sommarklänning, som hon har tjatat om så länge.. Om jag hinner ska jag nog vara med Elin en stund innan vi åker på träning. Ja, tidsoptimist som jag är, tror jag ju att jag kommer hinna med allt detta. MEN, det kommer jag säkert inte göra.

Nej, nu ska jag vara med Emmapemmafågelskrämma och försöka övertala henne att också starta en blogg! (y)

BYEBYE



Måste bara lägga ut en bild på mig i min nya bikini också, riktigt fin tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Tack tack

2010-05-31 @ 21:03:13

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0