love actually

Just precis nu ligger jag i sängen och ser på Love Actually på nydatorn. Jag måste bara säga ett jag är supernöjd med den, och att jag absolut la pengarna på något bra. Så det känns skönt, fast sen får jag väl se hur lång tid det tar innan jag är less på den, och ångrar att jag köpte den.

Imorgon är det lördag, och jag har ingen aning om vad jag ska göra. Jag lär bara vara hemma, eftersom det är pappas helg och det är så sällan jag är här. På söndag ska jag iallafall träffa Frida och göra Weekend arbetet och bara umgås. Det blir nog  trevligt det!


Kommentarer
Postat av: frida

Men tack hörredudu :D

kram

2010-05-29 @ 07:01:54
URL: http://fridala.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0