Sörfors

Marcus hade fixat md moppen så att den funkar igen, iallafall för tillfället, så jag tog och åkte till ICA för att hämta ut mitt paket. Sedan åkte jag till sörfors, jag skulle egentligen till farmor och farfar men jag hamnade inne hos kusinellinor istället. Jag provade mina klänningar, dom var fina bådatvå men det var lite nattlinnevarning på den rosa, så jag är lite osäker om jag ska skicka tillbaka den eller inte. Jag ska lägga ut bilder på dem någon dag.

Iallafall, Ellinor skulle jobba med något arbete till skolan så jag lånade lite nagelgrejer av henne och fixade, målade och smyckade naglarna eller vad man ska kalla det? Fast "smyckena" är mycket ljusar i verkligheten.

Imorgon vet jag inte om jag åker på skola eller inte, jag får se hur jag känner då.



 

GODNATT

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0