trädgårdsbloggen nr.1

Nu fick det bli den här designen, jag har gjort en massa headerar som jag vill ha, men jag får inte till den, och nu orkar jag inte hålla på mer. Så jag lär säker byta snart igen.

Det blev inget pluggande eller umgåsande med Frida idag, varken hon eller jag hade skjuts till den andra.. Det var ju lite synd eftersom det var ett tag sedan jag var med henne.

Istället har jag suttit här en stund och krånglat på med designen, sedan gick jag ut och fick i arbete av far min att klippa gräset, och efter det rensade jag faktiskt i rabatten här utanför. Det blev bra, på den sida jag gjorde på.. för efter halva blev det för jobbigt att sitta i den superdupervarma solen, och det vra mycket myror, och andra kryp och en massa gräs som kliade på hela kroppen ungefär.


Den rensade delen.


Och den andra delen.

JAA, INTRESSANT BLOGG JAG VET. Men det här vad jag har gjort idag så.. 

Kommentarer
Postat av: frida

Ja det måste vi men alltså jag tänkte typ de som vill :D

kramkram.. deN här gången tar vi med oss kdde och filt :P

hihi kram

2010-05-30 @ 19:07:16
URL: http://fridala.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0