I gotta feeling

Nu är jag hemkommen från en trevlig middag med farmor och  hennes barn med familjer. Vi åkte till Piren på Alnön och åt en massa mat. Jag kommer aldrig lära mig att sluta äta när jag är mätt. Jag bara fortsätter tills det känns som om magen min ska spricka. OCh nu var det nästan en vecka sedan jag tränade. Hmm, det kanske inte är så konstigt att jag aldrig blir av med mitt fett.
Efter maten skjutsade farmor mig och sebastian hit till mamma. Då fick mamma sin mors dag-present, en body lotion från the body shop. Den blidde hon mycket glad över, så det blev ju lyckat!


Och jag har blivit väldigt facinerad av det här med flash mobs och hur man kan få så sjukt många människor att göra samma saker på samma gång, som här när hela plubliken är med på en dans till black eyed peas I gotta feeling!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0