aj, mina fingrar

Hejpå er alla!

Jag blidde hemma idag. Så jag har bara varit hos farmor och farfar och spelat gitarr så att fingertopparna är jätteömma, eller vad man säger, nu. Vid 12 tiden skulle farmor till Matfors, så jag lämnade moppen i Sörfors och åkte med henne. Jag följde först med till kupan där hon skulle lämna av en massa grejor, och då hittade jag ett par gula klackisar som jag ville ha, dem kostade bara en tjuga så dom bjuppade snälla farmor på (y)

Sedan skjutsade honhem mig hit, till mor min. Då såg jag på Elisabeth town och nu sitter jag här och väntar på att mamma ska komma hem, för då ska vi åka till Birsta och kolla efter en dator! Jag hoppas att jag hittar någon bra med lagomt pris, iånnafall köper jag den idag. Jag ska nog köpa en sportBH, och en body lotion från body shop också.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0