All I Want For Christmas Is You

Hej. På. Dig.

Gud vilken dålig bloggare jag har blivit. NOT goood. Vad har jag gjort sedan sist då? Jag har varit med Elin, ätit med henne på Bite Line (ÅH godare mat får man ju leta efter.) och varit på kyrkogården. Det är så fint där den här årstiden tycker jag. Alla ljus som lyser upp i mörkret. Det är inte ett dugg läskigt av någon anledningen.

Jag har dessutom har jag skaffat ett nytt favvoord. Det är harmoniskt! När jag ska förklara något förklarar jag alltid att det var harmoniskt. Så nu vet ni det. Ganska harmoniskt va?

Idag skulle vi ha haft matte hela dagen, men jag blidde klar innan lunch så jag behöver inte gå på eftrmiddagslektionen. HärligT! På lunchen hade vi i ES1 lucia-träning. Det kommer nog bli fint. Hoppas jag!


Heheh. Fin. Bild. Som jag gjorde för tuuusen år sedan när jag skulle var med i matforslucian. ELLLER'



JUSTEE! Vet ni vad jag ska göra ikväll! VA VAV AA!?!? GISSSA DÅ.
Jag ska på världspremiären av Harry Potter. OMG. Jag blir helt till mig! Vill se den NU.


Kommentarer
Postat av: elin

OJ glömde att du uppfann det... FÖRLÅT!!

2010-11-17 @ 19:20:14
URL: http://eelinfalk.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0