Love is crazy

TJosan! Vad göru? Jaha, trevligt för dig. Nej jag sitter här på mitt rum, nyduschad och tänker på att det här måste ha varit den jobbigaste skoldagen NÅGONSIN. Jag har aldrig varit så less på alla som jag var på idag!! Idrotten var sjukt jobbig också, och dessutom göra det ont i varenda muskel i kroppen för att min förkylning inte blir bättttre.... kult liv. FAST NEEE. Gud jag känner att jag klagar mer och mer på min blogg MEN det är min blogg så jag får göra precis som jag vill, du behöver inte läsa om du inte känner för det. Så det så

Ikväll ska jag nog till Elin Falcon och sova där, men jag måste torka mig, klä på mig, äta mat, packa och grejjjjjja först. Shit vad jobbigt.

Nu fick jag hosta också. Härligt liv


Men ge mig sommmmar då!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0