Birsta

Igårkväll var riktigt trevlig och avslutades med ett ännu trevligar 2,5timmars samtal! (y) Det måste vara ett personligt rekord alltså.

Imorse kom mamma och hämtade mig, vi for till birsta där jag fick lite grejer av min kära mor! 3 tröjor, en foundation, ett fotoalbum och en navelpeircing. Bilder får ni nån annan dag, för mamma ska ta med det trådlösa internetet härifrån, så det blir inget mer bloggande förrän på söndag.

Ikväll
får vi se vad som händer. HEJDÅ



Juste! HEJ CHRISTOFFER! Kom ihåg och kommentera nu!

Kommentarer
Postat av: Chritoffer

Hej Angelica, jag pratar med dig nu också i telefon och de är jättetrevlig. Du är den snyggaste människan jag vet. Du har världens bästa blogg och vi ska se film hos dig om två veckor <3

2010-10-10 @ 02:49:56

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0