But do I really feel the way i feel

Nu har vi varit uppe Långskog och lämnat ett släp med en MASSA grejor. Jag har bara min säng kvar i mitt rum hos pappa nu. Det känns lite konstigt men vi flyttar ju faktiskt om en vecka! Iallafall, jag hoppade av hos mamma och nu sitter jag här och försöker läsa lite till naturvetenskapprovet imorgon. Det går si så där.
 
MEN,
när jag kom in på mitt rum förut hittatde jag ett mystiskt kuvert! OMG!? VAd kan det vara? Är det något farligt, eller är det kanske någon som har skickat ett brev och tänker hota mig!?! Eller pressa mig på pengar?!? SHIT! Det kanske är ett brev med inbyggt bomb som spräng så fort jag öppnar det!?!? Tänkte jag. ( Och jag har en mask i ansiktet, ifall ni undrar varför jag är vit runt ögonen! )




Men nej, det var ju ingent farligt alls! Det var ju bara min BIOBILJETT(Y) Wihooo. Nu kan jag gå på bio!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vilken rolig tumme!

2010-09-19 @ 19:20:12
URL: http://eelinfalk.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0