I wanna grow old with you

MÄTT. Är. jag. nu. Duktig jag är som gjorde mat åt hela familjen, skulle LÄTT kunna flytta hemifrån. Eller ja,  jag skulle kunna laga mat iallafall. För jag kan inte tvätta. Men jag får väl gå med skitiga kläder hela tiden då (Y)  Nej, men jag vill seriöst flytta hemifrån snart, så jag har pratat med mamma om det och för henne går det bra att jag flyttar hemifrån om jag skaffar ett helg eller kvällsjobb. Tänk vad skönt att bo i stan och ha nära till skolan och klara sig själv helt enkelt. SÅ VET NI NÅGOT LEDIGT JOBB, SÄG TILL MIG! Spelar ingen roll vad det är vill bara ha PENGAAAr.

Ikväll
börjar idol. Det måste man ju nästan se! KOM HIT OCH SE DET MED MIG DÅ! Kom igen det blir kul.... VI GÖR'T.

Åh,
saknar gamla klassen. Saknar att umgås med vissa personer. SAKNAR

Gud
vad det här inlägget blev.. konstigt. Handlar om lite allt möjligt. MEN jag orkar inte bry mig. HEJSÅ LÄNGE


9B Rom - 2010


Kommentarer
Postat av: Fridapida

nää Angelica jag fattde inte det så nu sitter jag här och storbölar.......... :'( haha nejdå! :D

kram

2010-09-07 @ 19:11:43
URL: http://fridala.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0