INGEN BILD

IGÅR GLÖMDE JAG MIN DATOR HOS ISABELLE! KATASTROF. Så jag kunde alltså inte blogga igår. Jobbigt. För er TUSENTALS läsare. Förlåt hörrni.

Igår fick jag iallafall hem mina filmer från lovefilm.se! WOHOOO. Remeber me och Flickan fårn ovan. Det är en hemsida där man får hyra 4 st gratis filmer. Hur bra somhelsT. JAg så iallafall Remember me igår. SORGLIG. Jag grinade som en liten flicka.

Nu är jag på skolan och passar på att blogga lite! Vi ska snart in på lektion igen. EOS. Estetisk orgentering(?). Det är kul. Ibland. När vi får hålla på med musik. Som igår när vi fick skriva egna låtar. HAHAH. Vår blev så bra. Ni skulle ha hört den! HAHHAhhahhahHAHAHhahhHah.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0