Ny design

Jag har suttit hela kvällen och försökt fixa min blogg design. Det har inte gått så bra, men nu får det duga så länge för jag måste lägga mig om jag ska orka kliva upp imorgon!

Är allt bara vitt eller ser ni en bild på en stad i bakgrunden? För det är lite det som har varit problemet. Det har blivit bra i firefox men inte i google chrome och så vidare. Så berätta gärna hur den ser ut för er. Och hur är texten vid " kommentarer(0)"? Är den jättestor? För så ska det inte vara. Så ni vet.


BAKGRUNDSBILDEN SOM INTE VILL FUNKA


Kommentarer
Postat av: eeliin :D

jag ser staden som bakrund, men texten där det står kommentarblabla är jättestor 8)

2010-09-12 @ 23:42:15
Postat av: Angelica

Liten kommentarer o bilden syns. I Firefox :)

2010-09-13 @ 14:08:46
URL: http://angelican.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0