Päran vettttu

Jag har nyss slutat efter en LÅNG lektion med naturvetenskap... Nu sitter jag på mitt rum och väntar på att Isabelle Persson ska sluta från bilden, för jag ska ju nämligen hem till henne och sova där inatt. MYsigt värreee!! ÄRUU AVIS!!?!?!? VEt att du är det.

Vi ska iallafall ut och springa en sväng efter skolan. Ellerja, hon får springa jag går (Y) Jag är ju sjukis jag. Inte bra att träna då inte!

Jaha.. vad ska man göra tills Isabelle slutar då... HMMM.. BAjs aAaaa kanskeeeeeee. Näe. SLUUUTA DÅ ISABELLE. Vi slutar ju klockan 4 båda två egentligen. Hoppas hon får sluta tidigare. Annars får jag sitta här i 1 timme och 7 minuter till. Ruuuligt


Den enda bilden jag hittade på mig och isabelle på Fejjjan. Isabelle var ju iallafall FIIIN




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0