Love actually

Hej gott folk.

Jag är trött. Och less.

Jag och Elin gick på stan från 1 till 4 nångång när bussen gick hem. Då var jag så trött att jag somnade så fort jag satt mig på bussen. Jag  försökte verkligen hålla ögonen öppna, men det gick inte. Jag vaknar av att Elin sitter och skrattar att vi har åkt förbi min hållplats! Så jag får panik och tänker "jag ringer till mamma och ber henne hämta mig, samtidigt som jag kliver av för att hon inte ska behöva åka så långt. Men när jag väl har klivit av säger hon att hon är på barngympa med min lillasyster, och kan inte hämta mig. ÅH. Så jag börjar gå hemåt. Med en väska som väger tusen ton. OCH EN TIMME SENARE VAR JAG HEMMA. Fattar ni!??!?!?  EN TIMMEEE. Lång tid. Då la jag mig i sängen och sov tills nu.

Nu
har jag precis duschat och tänkte sätta på en film, som jag säkert kommer somna till eftersom jag redan nu sitter och föröker hålla ögonen öppna.

Hejdå gott folk.


Erik, Maja, Sandra och Emma

JAG

Två bilder från skolan idag(y)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0