Cougar town

HÄPPI GÖRL. Det är jag det! Nu har jag och Anna varit och ridit på näset, och det var superdupermegaKUUL! Jag vill rida mer. NU. Fast ne, skulle inte orka. Ni ska bara veta hur ont jag har i mina ben och STJÄRT just nu. Orkar inte röra mig. Men det är lätt värt det. Åh, jag längtar till nästa tisdag för då ska vi rida igen. Kuligt

Lite av min HÄPPINESS försvann när jag märkte att min design inte funkar som den ska. Texten där längst upp, där det står AngelicaPersson ska vara i en stil som är skrivstilig och inte nån ful stor vanlig text. Bajs. Kan inte bara nån som kan hjälpa mig och göra världens snyggaste design som funkar överallt..... Tydligen INTE.

Nu
ska ni få se lite bilder från dagen, där vi började med att spela lite teater:




Sedan
gick vi ock köpte lite godis....


Efter det hamnade jag i Elin och Annas rum, lätt bästa rummet JUU!






Jag hittade även denna fina bild på min kamera, FIN vän man har! ♥

Kommentarer
Postat av: ELINEPLIN

PUSS på dig!!!

kuuul att det gick bra idag förresten! då får jag en hästnörd till emo-vän! :D

2010-09-14 @ 22:20:20

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0