KORV

Nu sitter jag på skolan. Vi börjar om 45 minuter. Härligt

Idag ska i alla fall jag och mamma ner på stan och förmodligen köpa en mobil! HOPPAS. För jag orkar inte med min mobil som blir svart ungefär varannan minut...

Jaja. Jag hade väl inte så mycket mer att säga. Eller jo, jag upptäcke precis att det finns 3 bilder på mig när jag äter korv på ansiktsboken.  SÅ, nu har jag inget mer att säga. Vi hörs





Dessutom är jag taggad i den här bilden. På en av korvarna. JA, jag gillar korv..


Kommentarer
Postat av: fridasiofielarsson6februari

GILLAGILLAGILLA!!!!! när? ;D snart. saknarey!!!

kram

2010-09-23 @ 11:38:14
URL: http://fridala.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0