Hockey

Igår gick jag och Frida på stan en sväng, tills mamma och resten av familjen kom och hämta mig. Vi åkte på hockey och såg sista matchen i SCA-cupen mellan Timrå och Sunsvall. Timrå vann med 4-2!! WOHOOo.

Förresten var den nog inte så smart att bada mitt i natten och sedan gå hem i halvblöta kläder. För igårkväll började jag känna mig förkyld, och idag känns det bara värre. Jag har typ lekat här och snorat hela dagen. Nu ska jag se på Punk'd. HAHAHA. Mitt nya favoritprogram!!!!!"#¤%%&/()=

Domare kastar sig in i fighten


Kommentarer
Postat av: ANABANAN

ÅH; nu såg jag kommentaren! du märker ju hur uppdaterad jag är!?!?!?!?

MEN KLART VI SKA:D:D:D::D:D:D: HIHI HEJDÅÅÅ, LÄS MIN BLOGG!!!

2010-09-05 @ 14:55:50
URL: http://anabanan.devote.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0