World trade centre

Godmorgon. Igårkväll sov Elin här! Vi hade inget att göra så det slutade med att vi låg och kollade på film. Haha, Elin somnade vid 10tiden tror jag. Jag såg klart Pirates of the blablabla som gick på tv.

Imorse
vaknade Elin vid 8 och jag vid 10tiden, vi har legat och sett ett pogram om world trade centre. Gud vad hemskat det var. Jag kan inte fatta att det snart är 10 år sedan det hände.

Nu står Elin i duschen och jag sitter här. Vi har ingen aning om vad vi ska göra nu. Jag skulle inte bli förvånad om vi hamnade framför tv:en. Heheh.





Kommentarer
Postat av: Marcus

Gå ut det är fin väder och snart vinter så njut innan det är 30 grader kallt.

2010-09-11 @ 12:38:14

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0