Ctrl alt delete

Godmorgon.

Jag
sov hos Amanda inatt, jag försov mig litegrann men skyndade mig till kvart över 8 bussen. maria var till och med så snäll och tänkte skjutsa ner mig till vägen eftrsom det är över en kilometer dit. MEN då kom jag på att inte hade busskortet med mig.. Så jag fick åka tillbaka till amanda och vänta tills vi hade skjuts till stan. Jobbig böörjan på dagen. Dessutom glömde jag jackan hemma. Ingen Bh fick jag med mig, så jag kör utan idag. Lite busigt sådär!!!

Nu ska vi snart ha svenska, har ingen aning vad vi ska göra för vi har ingen lärare. Borde läsa ut min bok. Som ska vara utläst idag. Som jag har ungefär hälften kvar på. hahshas


SOMmamamamamr

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0