Ego

Hej alla glada! Och ledsna för den delen. JAg kom nyss hemfårn staden. Jag köpte en leopardmönstrad bandåååå( NEJ, jag vet inte hur det stavas.) och en rouge. Efter det gick jag till Ego och solade och gick på löparbandet i 40 minuter. Vart var det,för jag hade ingen snodd med mig... Det är det jobbigaste som finns ska ni veta. Pappa hämtade mig, och nu sitter jag här nyduschad och väntar på lite mat.

Ikväll blir jag nog bara hemma och ser på såska det låta med pappa, Linda och Rasssieeboy. Rasmus alltså. Hohohoh

HEJDÅ

JUSTE, jag klippte mig igår så nu är jag korthårigt igen!!! Shieet. Tänkte lägga upp en bild men det funkar inte på den här datorn. SYND FÖR ER säger jag bara.




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0